x3 cfnnakek women

An in-house review has found that The Daily Yomiuri (hereafter referred to as the DY, and now The Japan News) used "sex slave" and other inappropriate expressions in a total of 97 articles from February 1992 to January 2013 in its reporting on the issue of so-called comfort women. The Japan News apologises for having used these misleading expressions and will add a note stating that they were …

September 2018
M T W T F S S
« Mar    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930